Reprezentanții Autorității Naționale pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții (ANDPDCA) au avut miercuri, 4 august, o întâlnire cu reprezentanții Samsung România, iar tema a vizat oferirea de sprijin persoanelor surde care au nevoie de informații sau ajutor în ceea ce privește produsele Samsung.
,,Samsung România ne-a solicitat o întâlnire pentru a ne consulta cu privire la o inițiativă a lor de a oferi sprijin persoanelor surde care au nevoie de informații sau ajutor în ceea ce privește produsele Samsung”. Această inițiativă este globală și a început în 2015, sub denumirea „Sign Language Service”, a declarat președintele ANDPDCA, Florica Cherecheș.
Potrivit sursei citate, Sign Language Service implică existența unui interpret mimico-gestual, pe care persoana surdă îl poate apela pentru a-i expune problema pe care o are, iar interpretul se conectează cu un expert tehnic pentru a-i furniza pe loc apelantului informațiile solicitate.
Doamna Florica Cherecheș a precizat că va susține această inițiativă care vine în sprijinul persoanelor cu dizabilități.
,,Bineînțeles că vom susține cu mare bucurie această inițiativă care vine în sprijinul persoanelor cu dizabilități. Am profitat de ocazia aceasta pentru a discuta despre oportunitatea colaborării cu Samsung România și în ceea ce privește formarea și angajarea unor persoane cu dizabilități și urmează să analizăm în perioada imediat următoare perspectivele discutate astăzi”, a spus Florica Cherecheș.
Din partea Samsung România au participat Ionuț Gheorghe, Customer Service Director, Luciana Iancu – Call Center & Digital Channel Coordinator, Livia Fericean, Corporate Citizenship & Public Affairs Manager și Ștefan Teodorian, Customer Service Manager, iar din partea ANDPDCA, doamna președinte Florica Cherecheș și doamna Monica Solomie, director la Direcția drepturi persoane cu dizabilități.