Asociația Prader Willi din România (APWR) are misiunea de a crește calitatea vieții persoanelor afectate de Sindromul Prader Willi și alte boli rare. Din anul 2011, APWR a deschis Centrul NoRo la Zalau – centru de expertiză pentru bolile rare. Prin centrul NoRo, organizația are în grija peste 1000 de beneficiari la nivelul României. 270 dintre aceștia aveau nevoie de o soluție de păstrare și transport în siguranță a medicamentelor, care trebuie menținute la temperaturi scăzute pentru a nu se altera.

Coca-Cola România tocmai a donat în acest scop 300 de mini-genți frigorifice, dintre cele folosite pentru transportul băuturilor răcoritoare pe timp de vară.

Donația contribuie la Fondul de Solidaritate inițiat de Platforma Fă Bine!

Este o perioadă dificilă pentru fiecare dintre noi dar și pentru comunitatea din care facem parte, motiv pentru care este mai important ca oricând să rămânem uniți, să fim solidari, să ne ajutăm reciproc, să fim împreună, chiar dacă de la o distanță. Salutăm eforturile tuturor persoanelor implicate în această luptă, precum și fiecare inițiativă care susține aceste acțiuni și rămânem alături de comunitatea din care facem parte, continuând să ajutăm într-o perioadă în care avem nevoie, mai mult ca oricând, să putem conta unii pe ceilalți” au menționat reprezentanții Sistemului Coca-Cola.

“Mulțumim companiei Coca-Cola pentru sprijinul imediat acordat persoanelor cu boli rare! Este atât de important în aceste zile să identificăm cele mai creative și eficiente moduri de a folosi resursele existente în folosul celor care au nevoie” a afirmat Maria Duduman, fondatoarea platformei Fă Bine!

Fă Bine! este o platformă care aduce împreună ONG-uri (din domeniul medical, social, educațional șamd), voluntari, companii și donatori individuali. Construim un ecosistem care ia în considerare nevoile tuturor acestora și în care se pun laolaltă resurse pentru generarea de proiecte cu rezultate valoroase pentru toți participanții – și pentru societate în sens larg.

Fondul de Solidaritate Fă Bine! susține dezvoltarea unor programe de sprijin medical și psihologic de la distanță, achiziția de medicamente, de produse de igienă și sanitare, procurare de alimente – și alte cheltuieli care permit organizațiilor din comunitate să supraviețuiască acestei perioade, astfel încât beneficiarii lor să aibă unde reveni pentru terapie și după încetarea situației generate de pandemia COVID-19.

Împreună putem da viață unei lumi mai bune.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.